Cont bancar

Cont Bancar RO45 CECE B309 08RO N300 4050 deschis la CEC BANK - agentia TRAIAN din Bucuresti sector 3 (contul este deschis in lei (RON) pe numele mamei Miroiu Aurica)
Contact: 0721 761 601 vodafone sau 0766 019 924 cosmote , fratila.ilinca@gmail.com

luni, 28 noiembrie 2011

Nu e usor

Intr-o camera obscura,
Intr-un pat prea invechit;
Stau intinsa si-amarata
Meditez  al meu destin.
Inchid ochii, strang din umeri;
Cat de greu imi este acum...
Sa stau tintuita-n pat
Sa astept doar o minune
Va veni... sau a plecat?! 

Am doar rudele aproape
Copilasii prin straini
Am si zile ruinate
Am si lacrimi si suspin.
Trec din viata, multe zile
Au trecut  chiar doua luni.
Doua luni in care eu...
Am sperat la ce-i mai bun!

In salon e lume multa
Fiecare cu o problema,
Sunt barbati, femei, copii;
Dumnezeu, te rog ajuta-i!
Nu ne lasa ca e greu!
Tu priveste-ne pe toti.
Si intinde mana ta.
Da-ne sanatate multa!
Cum ai dat si altora.

Poate nu am merita...
Insa tu stii cel mai bine
Ce e bine pentru ei...
Ce e bine pentru mine!
Dar priveste catre casa
Ce a ramas pustie in urma.
Rece si dezordonata
Unde ieri era chiar plina.

Plang copii dupa mine.
Plange inima din mine!
Caci depind de multa lume
Lume ce imi vrea doar bine.
Mi-e rusine si mi-e teama...
Cade cerul peste mine
Cand nu pot sa fac nimic
Si nu pot cere la nimeni
Ceea ce  numai la Tine
As gasi acum: O Doamne!




















Niciun comentariu: